fredag 27 december 2013

En mysig dag med familjen...

På fm träffade jag fina Ulrika på en kopp kaffe.Hon behövde
få prata av sig lite :)) Och sen skulle hon
åka till sin mamma i småland.Efter det så åkte vi till Leo's lekland,
bra för barnen att få röra på sig.
Det ska ju bara regna hela dagarna,
så dom kan ju inte få vara ute och röra på sig.
Simon hade sagt till Mange när dom kom hem,
i dag har jag verkligen rört på mig :)))
Jag släppte av dom för att åka och handla lite mat till helgen.
Och sen ska jag tvätta lite,
Simon vill ha sitt nya påslakan sett som han fick i jul klapp av mormor.
Och i morgon ska vi åka till mamma och pappa på em för lite fika.
Och lämna av lite jul klappar till 
lilla Julia.Jag skulle behöva sy också,har både vardagsrums gardiner att sy
och köks gardiner att sy.
Så jag har lite att sy nu :))) Men orken finns inte där som vanligt :(
 Det är ju bara så tråkigt.
Vist har det blivit lite bättre,men jag är fortfarande så där borta.
Är inte alls med känns det som
ska ringa om en ny tid till läkaren 2-3 Jan.Då ville hon träffa mig igen,
om jag skulle börja jobba halv tid eller om jag behövde lite mera tid.
Så jag måste verkligen känna av hur jag mår nu.
Ja usch ja men orken den som fattas.

// Laila 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...