måndag 30 december 2013

En liten tur...

Kevin gick till sina kompisar vid 12,jag och Simon tog det lite lugnt.Jag sökte ju lite jobb och Simon satt och tittade på Tv:e han har varit riktigt lugn i dag :))) Det värmer mitt mamma hjärta.Men sen ville Simon ut och röra på sig,så vi tog en lite tripp till IKEA.Simon gick in och lekte och jag gick in på IKEA,hittade lite smått där inne.Köpte saker så jag kan göra ordning Kevins fåtöljer.Just nu finns det inga sittdynor.
Men efter det ville vi ta en fika,jag ska sätta ner brickan och då faller glaset med Latten.
Och det bara rinner över bordet :))) Och då säger Simon -att man alltid ska behöva skämmas över dig.
Ha ha ha lilla skiten,det var mammas ord det :) Sen lekte vi lite till,bara älskar Erikslunds shoppings center.
Finns ju bara så mycket för barnen att göra där,massa med lekplatser.

// Laila 

Simon när han var nyklippt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...