torsdag 21 november 2013

Ullareds resan...

Gick jätte bra,men HERRE GUD vad det var folk :( Jag blir ju bara irriterad sen går jag vidare.
Men fick väl i hopp det jag skulle köpa,men det där lilla extra vart det ju inte.
Har inte orkat tagit kort på allt,men det vart kläder till barnen nya vinter kläder.Mange fick ett par kalsingar
och en jul tröja.Men jag själv inte så mycket,det gick ju inte att gå där inne.Men jag är nöjd en då :)))
Det är ju en förskräcklig vansinnigs färd att åka på,var borta i 23 timmar.Åkte 01.25 kom hem
vid 24.45.Så jag satt och sov i stort sätt hela resan hem,jag orkade inte håla ögonen öppna.
Har av klarat dom flesta jul klapparna,så skönt.Bara Kevins som fattas,dom fanns inte där nere.
Får se om jag kan få en sjukskrivning i morgon,jag bara orkar inte gå och jobba.
Det är som hela kroppen håller på att stänga av sig själv.Jag vill bara sova,kan somna sittande eller liggande.
Det spelar igen roll,ögonen bara åker i hopp :( Tror inte jag har åter hämtat mig från i somras.  
Aja får se vad hon säger i morgon,men nu dax att sy en mössa till Simon.

// Laila 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...