lördag 9 november 2013

För ett tag sedan var det ju Höstlov...

Måndag och tisdagen jobbade jag men sen så var jag ledig eller semester :)) Och här vad vi gjorde under veckan som gick...

Onsdagen åkte vi tåg eller pendeltåg till mormor och morfar,det var riktigt mysigt.Vi åt och fikade en massa gott.
Mina busiga killar kan ju inte låta bli att busa på korten :)))

 På väg med bussen till tåg stationen


 Pendeltåget det går enda upp till Ludvika

Torsdag gick vi på bio och det vart Flygplan 3D den var riktigt bra måste jag säga.Den hade en berätelse
och det tycker jag om.Det spelar ingen roll hur man ser ut.Eller vart man kommer i från,bara man vill och kämpar så går det.Det gillar jag...



Och på Fredag träffade vi familjen Lindström på lite bowling och sen följde dom med 
på lite fika och lek.Alltid så trevligt att få träffa dom,synd bara att det blir så korta stunder ;( 



Och på Lördag och söndag så tog jag och Magnus lite ledigt :))) Vi åkte med Birka Paradise
Manges jobb åker alltid med Birka på Halloween.Så min fina underbara mamma var här med barnen.
Men det gick ingen nöd på dom,dom hade haft det så mysigt och roligt här hemma så :)
Men det var verkligen så skönt att få komma i väg bara jag och min underbara man,Love you so...
Ja det var den veckan,det gick så fort så.Det gör väl det när man har roligt med familjen.


det här är bilder från internet :)

// Laila

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...