tisdag 12 november 2013

Aj aj ont...

Det känns som det bara blir värre i huvudet :( Skönt att jag ska till läkaren i morgon.
Så jag kan få veta vad det är för fel,orkar i må så här.Vill må bra och kunna jobba,ja ja skönt med lite villa
också.Min kropp har ju en tendens att få villa,eftersom jag inte själv ger den det.Jag är otroligt dålig
på att låta min kropp få lugn och ro.Och nu kan jag inget göra,det bara går inte.Jag får så fruktansvärt ont 
så det är inte värt det.Fick i alla fall undan alla gamla möbler som stod i hallen och Kevins gamla tv:e
åkte till åter bruket i morse.Och efter det så vill jag inte vara med längre :((( 
Men nej måste gå och villa lite tror jag.

// Laila


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...