lördag 12 oktober 2013

Redan lördag...

Jaha då var vi friska igen då,men snorar fortfarande :( Har hållit på i 1 mån nu.Hur länge kan man hålla på i egentligen.Simon är feber fri och varit ute i dag,han och Mange cyklade till bibblan i dag.
Och Kevin cyklade och tittade på Mac-Donalds cupen som går här i Västerås.
Medans jag städade undan här hemma och lyssnade på 80- tals musik :)))) Finns det någon bättre
musik en den.Man blir ju bara så härligt glad när man lyssnar på den.I morgon bär det av till
svärmor för lite mat.Och sen ska vi plocka ner Simons och Kevins studsmatta inför vintern.
Simon och jag var ut i 45 min i den fina höst solen.Det är ju bara så härligt när solen och lite värme får stanna
kvar så länge som möjligt.Vi kommer ju må så mycket bättre under den mörka och kalla vintern.
Ha ha ha Mange sitter och tittar på Rapunsel själv :))) Älskar den filmen,han har bara fått sett till mitten.
Så nu sa han att han skulle titta på hela filmen,medans jag sitter här och Simon leker med lego :))
Och Kevin han gick på disco med sina kompisar,på Mac-Donalds disco. 

// Laila

Denna bild tog jag hos svärmor i somras,titta lite närmre så ser ni vad som sitter i rosen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...