måndag 9 september 2013

Måndag och ny vecka...

I dag har jag tagit det lugnt träffade min fina och underbara vän Madde i dag.Var där i 2 timmar och det kändes som 2 min när jag var tvungen att åka och hämta Simon från skolan.
Det känns som jag pratar med mig själv när jag pratar med min vän,vi tänker otroligt lika i så mycket.
Väl hemma igen så sökte jag några jobb,känner att jag inte riktigt trivs på mitt jobb.Det är så otroligt svår jobbat och psykiskt tungt hela tiden.Får se om det är lättare att få ett jobb när man redan har ett.
Ska bli mycket intressant att se :))) SÅ nu är det bara att vänta och se.Så håll tummarna nu för mig.
Skulle plocka undan lite här hemma,men kom mig inte för det.Det går ju ingenstans så jag hinner väl med det också någon dag.Känns som om det är mycket nu med barnen möten här och där samtal och utvecklingsantal om det ena och det andre.
Ja ja ska väl hinna jobba där i mellan också tror jag :) Lite ironi behöver jag verkligen i mitt liv.
Det känns så tungt just nu,fick ett tråkigt besked när vi kom hem.Men men livets hårda skola kalar jag det.
Men jag har i alla fall en kort arbetsvecka bara 3 dagar,någe positivt i alla fall.
Nej måste väl göra lite nytta i dag,ska väl göra i ordning killarnas kläder för i morgon :)))

// Laila

Om man kunde få ligga på en solsäng varje dag och bara ta dagen som den kom.
ja det kanske också skulle bli tråkigt efter ett tag :)

1 kommentar:

  1. Ja usch vad jag har tänkt på dig... Lider så med er! Men vi fick oss också en rejäl släng av "livets hårda skola" här ikväll.... Som sagt HUR mycket o länge ska man orka kämpa?? Berättar när vi ses.... Stor varm kram, tur att vi har varandra!! Förresten, underbar bild :-). Kraaaaaaaamar <3 // Madeleine

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...