tisdag 10 september 2013

Hur mycket man en skakar huvudet,så har man ändan bak :)

Det måste ha varit lättare att vara förälder för 20-25 årsen.Kan inte minas att jag var så här mot mina föräldrar.Eller kanske lite i alla fall,men inte som mina är mot mig i alla fall.Vilka monster och då är jag snäll.
Ingen respekt för mig eller något annat som har med mig att göra.Det enda jag får tillbaka du är inte så arg mamma.VAD då inte tillräckligt ARG måste jag bli ett monster för att mina barn ska lyssna på vad jag jag säger.Gud så less jag är så JÄVLA trött just nu och då kommer jag
 från 1 veckas semester ;(
Ensam tid skulle vara så otroligt skönt just nu,snälla jag behöver tid för mig själv.

// Laila


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...