fredag 13 september 2013

Fredag och äntligen helg...

Men så snorig och tjock i näsan jag är :(  Sover så dåligt vaknar till och med att det rinner ur när jag sover :))
Ha ha ha ja vet så äckligt.Kevin har varit hemma i går och i dag,det började med han var jätte lös i magen,
sen när jag kände på pannan då var han jätte varm.Han låg hela dagen på soffan,men i dag kände han sig lite piggare.Så han åkte till sin pappa och dom skulle ta det lugnt och titta på DVD.
I morgon ska vi på bröllops fest :)) Ska bli så trevligt att få klä upp sig lite.Var och köpte en par byxor till Simon i dag.Stackarn är ju byxlös ha ha ha han äger typ 3-4 st,så det måste köpas in lite mera.
När man går och väntar på något så tar det ju så lång tid och det är något som jag
väntat på i hela 3½ mån. Och jag får nog vänta till slutet av september ;(
Ja ja får väl ett besked när jag får det.Att det ska ta en sådan tid,men mitt fall var tydligen inväcklat
så det tog längre tid.Min vanliga otur som sagt.Ne lite positiv energi kanske skulle behövas tror jag.
Hoppas att alla får en trevlig helg...

// Laila

en liten buda som jag såg på Åsby tyckte den var så fin.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...