söndag 15 september 2013

Bröllops fest...

I går var det fest med god mat och dryck en massa trevlig sällskap.Det var gratis i baren och det utnyttjade man man lite för mycket :)))) Ha ha ha han kom inte in och la sig för en kl 5 i morse.
Men det känns som det var jag som drack allt han drack.Är så mosig och fryser och har en sådan torr hosta.
Eller så har min förkylning äntligen brutit ut,får se om jag blir hemma i morgon.I alla fall om jag mår så här.
Hade tänkt att städa och plocka undan i dag men jag har sovit till och från.
Och nej jag är inte bakfull :) Drack bara 2 groggar och 2 cider och det är inget för mig.
Så det är något annat som spökar.Kevin ville åka till sin pappa i dag så det fick han göra.Simon
vill inte heller gå ut han vill också bara vara in.Han springer fortfarande med pyjamas jackan på sig :)))
Han börjar och bli väldigt snorig och det börjar bli lite gult :( Så det är väl bra om han vill vara inne.
Ja då var det snart dax igen för en ny vecka att ta sin början igen.

// Laila

 Kevin äter buffen som serverades
 Samma gör Simon
 Och lilla Julia,fast hon var mest inne på att springa omkring :)
Här har vi brudparet själva dom ser vem som först suger upp vattnet i glaset :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...