söndag 18 augusti 2013

När bägaren har runnit över...

Vad ska man göra då,gräva en grop och hoppa ner och lägga tillbaka det.Och låta en vacker blomma växa i stället.Min kära kära son i dag har du verkligen sugit ut all näring som jag samlat på mig.
Känner mig så tröt så tröt och dessutom så har även min äldsta son idiot förklarat mig också.Så nu är jag
verkligen nere bland skiten och krälar.Tänkt på det flera gånger om man ska ansöka om en avlösnings 
familj.Bara det helger som jag och Mange jobbar,tror att vi andra i familjen skulle behöva de.
Om man ska över leva som förälder även Kevin behöver lite lugn och ro.När vi får en diagnos så ska
vi verkligen över väga de.Känns som dessa dagar bara blir mera och mera,vad ska vi göra.
För att allt ska vara frid och fröjd så måste man göra något hela tiden.Då menar jag hela tiden
Hur många föräldrar gör det,de skulle jag bra vilja veta.Som under håller sina barn hela dagarna som vi
måste göra för Simon.Gör vi inte det då blir det ett rent helvetet
här hemma ;(
Som sagt dagen har inte varit den bästa

// Laila


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...