måndag 26 augusti 2013

En ny vecka startar igen...

Jag vet inte hur det är för er men mina veckor bara flyger fram.Jag tycker det är måndag sen så är det måndag igen :))) Jag hinner inte med dagarna bara rusar fram.Tyckte det nyss var Januari och nu är vi inne på sista veckan i Augusti.Ensak är jag glad för att snart är det dax för Simon att prata med tjejen på BUP.
Jag är så tröt som mamma,fru till min man jag orkar inget.Vill inte göra någon besviken men tycks jag göra ideligen ;(  Har snart ätit färdigt hjärntabletterna,skulle ju bara äta 1 tablett efter 1 månad.
Men det gick inte efter 1 vecka så började jag ta 2 igen.Hur ska det då bli när jag slutar helt.
Skärmande tanke är så rädd att behöva må så dåligt som jag gjorde i somras.Det var igen härlig känsla.
Känner att jag skulle behöva stor dos av lugn och ro.Jag får bara några få timmar här och där. Och det 
räcker nog inte för att få känna sig utvilad.Men det ska bli skönt att få åka i väg och slippa alla måsten och bara få vara.Nej dax att fortsätta med kvälls maten.

// Laila


Älskar dessa två över allt annat...

2 kommentarer:

  1. Hoppas att allting går bra på jobbet :D

    Det var löshår jag hade på bilden =) Satte i de inför bröllopet ;)

    (L)

    SvaraRadera
  2. Ha ha ja okej :)Jo det går så där,vi har så otroligt jobbigt både psykiskt och fysiskt.Tunga kunder som mår psykiskt dåligt kram

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...