onsdag 24 juli 2013

Känns att det är mitt i veckan...



Som sagt jag är ledig så gott som hela veckan,jobbar bara lördag och söndag.Och sen på måndag har jag 2 veckor semester.Sen jobbar jag 3 veckor sen bär det av till Turkiet Side :))) Barnen och jag åt på Mc-Donalds i dag,orkade inte göra  lunch :(  Är så trött eller jag vet inte vad jag är.Sen köpte vi ett par nya foppisar till Kevin,hans var det hål rakt igenom :)) 
Sen hade vi ju tänkt att vi skulle åka och bada till plaskdammen.Men då tävlade barnen ut till bilen från affären och Simon halkade och fick massor med skrapsår.
Och det är ju en pol och det kommer ju svida rätt ordentligt så vi väntar och ser om det blir någe bad.
Jag skulle behöva åka till mamma och pappa och vattna,får se om jag gör det i kväll när det är fotboll.
Vist det är Sverige men jag bara orkar inte se.

// Laila

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...