måndag 22 juli 2013

I går söndag...

Va vi ut hela familjen,till och med Kevin fick lov och följa med.Mycket protester men till slut så följde han med.Vi var till Önstagryta och lekte där en stund,men Simon bara skrek och bråkade på Kevin så vi åkte till coop på tynnby.Sen for vi hem och åt lite,fick en liten stund innan jag skulle i väg och jobba.
Var en helt okej jobb kväll,men jag kände att jag vart så trött mot slutet.Och i natt kunde jag inte sova,så
jag var helt slut när jag vaknade i morse.
Så jag vart hemma,skulle bara jobbat 3½ timme så.

 Kevin följde äntligen med
 Mammas finaste Kevin & Simon

 måste du ta kort på allt mamma :D

I dag har Kevin åkt till sin pappa igen och jag och Simon har lekt och badat :)) Så nu är jag helt slut 
Gud så trött man blir av solen.Nej dax att tvätta lite som vanligt :)))

 lilla plaskdammen på Bjurhovda 
 och sen vart det lite lek också

// Laila

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...