onsdag 31 juli 2013

En lika tråkig dag som i går.

Regnet bara öser ner :))) I dag har det inte regnat så mycket bara lite i fm.
Men allt är ju genom blött,så det går ju inte gå ut och leka heller.Så vi for till IKEA så Simon
kunde få leka lite.Och det gjorde nog hela Västerås med ;( För det var ca 15 barn som stod och vänta på att få komma in och leka.Så vi åkte till Maxi i stället och där fick han komma in och leka.
Han fick vara där inne i 40 min och han var nöjd.Åkte hem för Mange skulle till jobbet.
Har städat ut bilen i alla fall :))) Och blockat in sakerna som vi ska ha med oss i morgon till
Rättvik.Ska försöka åka senast 9 i morgon,så vi kommer upp till lunch.
Har köpt med mig lite mat allt för att det ska bli så billigt som möjligt.Någe pengar har jag inte se och inga på väg.Att man ska behöva vänta så länge :((((
Ser faktiskt fram i mot att få komma i väg ett tag nu,skönt att få se något annat också.
Simon slog till mig i går vid ögon globen.När jag satt i bilen och skulle titta i backspegeln så såg jag något vi
ögat.Försökte ta bort det,men såg att det var ju ett stort blåmärke på ögat :(
Som sagt det har varit lite jobbigt dom här dagarna.Så jag hoppas att det kommer att gå bra i Rättvik.
Ska plocka i hopp våra kläder så det är klart i alla fall.Sen är det en annan ska att få upp barnen i morgon :))

// Laila

våran fina husvagn i Rättvik,där vi brukar bo :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...