tisdag 23 juli 2013

Em har varit lugn...

Simon har tittat på film och lekt samtidigt :)))  Jag själv har plockat undan lite och dammat,hade ju tänkt jag skulle ha dammsugit.Men det gick ju inte för sig för den lilla herrn i huset.Han hade ju hunnit lägga fram en massa leksaker på golvet :) Vårat vardagsrum är Simons lekrum,fast han har ett stort sovrum själv.
Han vill inte vara själv,det har han aldrig velat vara.Han vill ha någon i närheten,liten som stor det har ingen betydelse.Våran lilla Simon kräver mycket uppmärksamhet,så man får göra saker i omgångar här hemma.
Men det börjar bli lite bättre,nu kan han vara lite själv :)))
Känner mig trött igen,men det beror nog på att det varit mycket igen.Simon har varit hemma och jag har inte fått någon andrum.Känner av det väldigt mycket,tappar fokus på en gång och kan inte prata.Tappar ord eller kommer inte på vad det heter.Så tröttsamt att prata och inte komma i håg vad man ska säga eller vad det 
heter det jag ska säga :/ Ja ja får väl villa senare.

// Laila

min man kopplar av när barnen leker :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...