söndag 23 juni 2013

Usch vilken jobbig söndag...

Simon har varit i sitt riktiga essens i dag,vilket innebär mycket galenskap och mycket spring i benen.
Man är helt slut när han somnar,ibland undrar jag hur man som förälder ska orka med sitt barn.Jag älskar honom över allt annat på denna jord och jag är otroligt över beskyddande över honom.Jag släpper honom inte så lätt och jag har han gärna inom synhåll.Men jag är nog lite så på båda mina killar,hade jätte svårt att släppa Kevin också.Men till slut var jag ju tvungen :) Han blir ju 11 i höst,så mamma fick ge sig.Tur att dom bor kvar en lång stund till min killar,är inte beredd på att släppa dom ett på ett tag :)))
Husvagnen är fortfarande kvar,han ska komma och titta på den i morgon.Hoppas jag det har varit lite mycket undan flykter nu,men då skulle han ta ut pengar på banken.Så det låter ju som han ska ha den.
Nej nu ska jag titta på lite tv:e innan det är dax att sova,ska ju upp i ottan...

// Laila

Mammas knas boll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...