söndag 16 juni 2013

Mycket trevlig em...

I dag fick vi mycket god mat som födelsebarnet själv hade gjort :) Hon blir 22 år i morgon Jossan så Grattis i förväg.Lite tråkigt bara det kom några regnskurar,men svärmor har stort hus och stor veranda så vi satt där.
Har varit hemma i sedan i onsdag,har inte mot så bra,varit förkyld och då kommer den där förkylnings astman in.Och då går det inte att springa i trappor hela dagarna,jag blir helt slut bara att gå några meter ;(
Men nu så är jag väl okej igen,skönt att få några dagar faktiskt.Har inte semester förrän i början av Augusti så det blir till att jobba hela sommaren.Men jag har ett bra schema så jag jobbar inte så många dagar i streck.Blir skönt för barnen också att slippa vara på fritids hela sommaren också.Vi ska ju åka till Turkiet i slutet av Augusti 1 vecka.Vete skjutton om jag ser fram i mot det,det kommer att vara ca 38 grader där då.
Tycker det är i lite varma laget för mig :) Men jag får väl stå ut det gick ju bra i Rodos.Min karl har väl kommit på lite andra tankar,hans humör har blivit bättre.Men han genomgår väl 40 års kris själv nu,han blev ju det den 10 Juni.Inte lät att bli gammal,har ju redan varit 40 i 1 år redan ;) Så en  annan vet ju att man inte dör,man har ju ganska så många år kvar.Har funderat mycket på mina egna föräldrar,dom blir inte yngre med åren dom heller.Skulle nog bli helt förkrossad om  något skulle hända någon av dom något.
I morgon ska Kevin börja i fotbolls skola i 4 dagar,inte billigt sådan där heller.900 kr för 4 dagar men då får dem mat och mellis för det.Och en vatten flaska,fotboll och en T-shirt.Så det är ju väldigt mycket för pengarna,jag och Tony Kevins pappa delade på det så det vart ju inte så mycket var.Nej got folk ska sätta mig hos familjen ett tag...

// Laila





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...