lördag 15 juni 2013

Hej och välkomna igen!

Nu kommer jag inte att behöva byta blogg mera.Nu har jag börjat om helt med ny mejl :) Så gamla  läsare önskar jag varmt välkomna tillbaka igen. Och ny läsare hoppas jag att ni gärna följer med mig på min  galna resa igenom livet.Ni är i alla fall varmt välkomna ni med.
Ja vart ska jag börja,skolan har slutat för barnen och dem har nu sommarlov.Simons utredning på BUP har äntligen börjat och vi har varit på ett första möte.Jag är så otroligt glad över att vi är i gång nu.Och sen ska Simon få börja i en ny skola i höst,det kommer att bli bra för honom.Det kommer bara att gå 8 barn där med 4 special lärare.På em kommer han att vara på fritids på sin gamla skola.Han ska så småningen tillbaka till sin gamla skola,om det blir i 1:a klass eller till 2:a det visar sig.Nej det var lite för den här gången,men det kommer mera mycket mera :)

// Laila 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...