torsdag 20 juni 2013

Får se om husvagnen blir såld...


Våran fina Solifer 1988
Har fått ett bud på våran husvagn,men var väl inte så där jätte överlycklig över det.Men har bestämt att jag tar det,just nu vill jag bara bli av med den.Så hoppas att han är intresserad nu,visa bara skriver sen när man säger okej så hör man aldrig av dem mera :( Så tråkigt att visa är så.Vi använder den typ 1 vecka om året,sedan står den bara.Så därför säljer jag den.lite tråkigt med.Vi har haft husvagn sedan Kevin var 3 år och nu blir han 11.Simon är ju uppväxt med att sova åka och kampa.Men vi ska köpa ett lite större tält i stället,för kampa det måste jag få göra.Tycker det är så otroligt mysigt
I morgon är det midsommar och på måndag fyller pappa år,åker väl och grattar honom på söndag tror jag.
Så nu hoppas vi på bra väder i morgon :) Ha det så gott alla...

// Laila

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...