tisdag 25 juni 2013

En tur till Ikea...



I dag vart den en hel em med Simon.Vi åt först vid Max på erikslund,där var det en kompis till Simon som var där.Så det vart lite leka av där,sedan åkte vi till Ikea.Och där inne lekte han i 50 innan jag kom tillbaka,hittade faktiskt lite smått och gott där inne :)) Det var så länge sedan jag var där.Efter det så åkte vi till en lekplats i närheten där vi bor.Och där lekte han väl i en timme sedan var vi tvungna att åka och handla.
När vi var färdiga så skulle Simon posta ett brev till mig men han fick inte till det,så jag lämnade vagnen och gick ut.Vi sätter oss i bilen och åker,men när vi kommer hem VART ÄR VÄSKAN den är borta allt ligger ju i väska ni vet ju :))) Det värsta var att jag hade 9000 kr i den också,PANIK PANIK fort tillbaka till affären.Jag skriker rakt ut i bilen Simon mamma är du ledsen -jag nej mamma har bara lite PANIK gubben.Men det var någon snäll själ som hade lämnat in den,så ta du fina människa det finns ju inte så många kvar av dig :) Så nu tvättar jag måste lugna ner nerverna lite,det känns som att jag har koll på det ;)
Ha en fortsatt trevlig em/kväll

// Laila

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig lite tid och skrev en liten rad till mig...